م ع ك التقرير الاقتصادي الأسبوعي رقم 355/ 2021 الأحد 03 تشرين الأول، 2021 03 October,

MAK Weekly Economic Report No. 355/2021

تحية طيبة،

صدر : م ع ك التقرير الاقتصادي الأسبوعي رقم 355/ 2021

التقرير الصناعي سورية 17 تموز 2021

الأحد 03 تشرين الأول، 2021 03 October,

للحصول على التقرير كاملاً اضغط على الرابط:

م ع ك التقرير الاقتصادي الأسبوعي رقم 355 التقرير الصناعي سورية

التقرير حصيلة متابعة للإعلام الاقتصادي والشبكة العنكبوتية، من موقع (الصناعي)، بإشراف الأستاذ فؤاد اللحام. بتصرف الأكاديميين والاقتصاديين وأصحاب القرار والمتابعين، لتسهيل الحصول على المعلومة الاقتصادية.

أشير إلى أن بعض المعلومات والبيانات الواردة في التقرير قد لا تكون موثوقة بما يكفي، وتحتاج إلى تدقيق من قبل خبير أو مختص. ساعد بتدقيق هذه المعلومات مع ذكر المصدر لتحقيق الموثوقية.

وأخلي نفسي من المسؤولية عن أية معلومة غير صحيحة أو غير دقيقة واردة في التقرير، لأن المصدر المثبت في أسفل كل مادة منشورة في التقرير هو المسؤول.   أطيب التمنيات.

الأستاذ الدكتور مصطفى العبد الله الكفري

كلية الاقتصاد – جامعة دمشق

ملاحظة: أرجو ممن لا يرغب باستمرار إرسال التقرير لسيادته، إعلامي ليتم حذف اسمه من القائمة البريدية.

My Greetings to all of you,

Posted: MAK Weekly Economic Report No. 355/2021

Industrial Report Syria July 2021

Sunday 26 September 2021 26 September,

For the full report, click the link:

م ع ك التقرير الاقتصادي الأسبوعي رقم 355 التقرير الصناعي سورية

MAK Weekly Economic Report No. 355/2021

The report is the outcome of a follow-up to the economic media and the World Wide Web. I put it at the disposal of academics, economists, decision-makers and followers, to facilitate access to economic information.

I have to mention that some of the information and data contained in the report may not be reliable enough and need to be checked by an expert or specialist. Help with checking this information and cite the source for reliability.

I absolve myself of responsibility for any inaccurate information contained in the report since the proven source at the bottom of each article published in the report is responsible.

Best wishes

Note: I request those who do not wish to keep receiving the report to inform me so that their names will be removed from the mailing list.